En tår i ögat...

Nu har min Raring lämnat mig och vårat Älskade San Fransisco.
Redan när grinden slog igen bakom Rebecca idag när hon lämnade vårat hus så fick jag en tom känsla i bröstet. Även fast vi kommer ses nästa vecka så är det ju inte samma sak här. Inga "namnlösa-filmkvällar", mysiga myskvällar eller B1& B2 stunder. Jag har ju fortfarande mina andra sötnosar kvar, men precis som på dagis så har jag här skaffat mig en bästis, en raring och en alldeles egen B1, och jag Saknar dig redan! 

Tack gumman för det här året! Som du vet så hade vi en massa förväntningar inför året med familj, resor och äventyr... Men jag visste inte då att jag skulle finna en vän för livet, den här resan hade inte varit den samma utan dig och du har verkligen gjort den till något alldeles extra. Du har nu blivit en B1 och jag en B2, och B1 & B2 är ju ingenting utan varnadra eller hur? :)
Vi ses när jag kommer hem raring cuz its been too long since we "shake that ass bitches let me see what u got...."

B1 & B2 i ett nötskal... :D

I´m gonna miss u slut!

Kommentarer
Postat av: B1

Ååååh sötnos! Ligger här och är jetlaggad, klockan är kvart öer 4 på morgonen och jag är pigg som en mört.. OCh så kom jag på att du sa att du hade bloggat för min skull och då va jag ju tvngen att läsa de:) vill bara säga att jag håller med dig om allt. Tack gumman, jag hade aldrig trott att jag skulle träffa så rätt när jag raggade upp dig i parken ;) Längtar som sjutton tills när du kommer hem och B1 och B2 kan göra stan osäker igen!



lycka till med nya apn nu;)



luv ya babe!

2008-08-30 @ 04:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0