Under tiden ja bloggat det här året...

...Så måste jag säga att min kära sambo har varit bästa på att kommentera! Det är så roligt att läsa kommentarerna till inläggen eftersom man får en liten idé om vilka som läser, och Madde har varit superbäst på det! Tack så mycket:)
Jag satt föröverigt och pratade med Madde på msn häromdagen och vi pratade om ett kort som tagits för länge länge sen under cityfesten nått år. Och efter lite letande så hittade jag på det! Är inte helt säker, men är det inte nån vi känner igen i bakgrunden?


Kommentarer
Postat av: Sambo

Haha, den där pysen tycker jag att jag känner igen =) Va roligt att du hade kortet kvar fast det var så många år sen.

Jag blev väldigt paff när jag såg att det var vi lär jag säga, hihi.



Puss och kram

2008-08-21 @ 22:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0