Tillbaka på Camino Vallecito

Nu är vi hemma igen! Eller vi har varit det sen i lördagsnatt men jag har haft en bloggsvacka så det har inte blivit mycket uppdaterat här inte.Dagarna rullar på och det har redan blivit onsdag, jag har spenderat massor med tid med tjejerna och min Raring. Vi har bara träffats och chillat lite, tror vi alla känner att vi har tidsbrist och vi försöker nu umgås innan alla pyser hemåt.
Jag har återigen börjat göra regelbundna besök på mitt andra hem också- oakwood, så otroligt skönt att komma igång med lite träning igen efter 2 veckors semester.

Nu ska jag åka i väg till Walnut Creek för att kika på resväskor, nästa vecka kommer är det dags.


♥ Erika

Kommentarer
Postat av: MA

Vi längtar lika mycket efter dig som du kommer att göra med familjen. Kram MA

2008-08-28 @ 13:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0