Just Dance

Tror jag har kommit på anledningen till att jag inte bloggar. Jag har så mycket tankar som snurrar i huvudet just nu att det blir tomt tillslut. Jag kan inte tänka överhuvudtaget och gör allt på rutin. Är bara ett par veckor innan jag kommer hem nu och alla frågor bara yrar runt och vet inte riktigt vart de ska ta vägen. Kortfattat så håller jag på att leta boende och jobb i Sthlm. Vill inte bo i ockelbo och alla mina vänner befinner sig numera i där så sthlm it is.


På fredag så åker vi till New York, yay! Ska bli så roligt att jag inte ens kan beskriva det. Vi flyger på fredagkväll och sen kommer vi tillbaka till Sf den 23 igen. Redan på lördagskvällen är det dags för "hummerparty", har fått höra att det är ungefär som kräftskiva så det ska bli så himla roligt.


Ska börja ta tag i packning nu snart. See ya.



Erika

Kommentarer
Postat av: Lia

Lycka till med din packning :)

2008-08-07 @ 03:09:58
URL: http://mydear.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh, ha det bra i New York,

2008-08-07 @ 03:12:19
URL: http://tiominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0