Jag skulle säga att myggorna vann...

Det är nästan så jag saknar myggorna hemma i Sverige! Myggorna här är verkligen sluga, de surrar typ inte så man hör inte när de kommer, och de slår till på natten när man sover som bäst. Här ser ni bildbevis på detta. Hela min arm är uppsvälld och gör ont, jag har aldrig haft ett sånt stort myggbett under hela mitt lilla liv. Det är i storlek med en tändsticksask! Tur nog så har vi en läkare i huset och det ska tydligen inte vara nån fara, jag är inte van med myggen här och har förmodligen bara fått en riktigt star reaktion. Det kunde vara ett spindelbett också, vilket jag totalt ignorerar...hellre att en ekorre, tvättbjörn eller en krokodli får bita mig i armen än ett litet äckel på 8 ben...





Kommentarer
Postat av: Sambo

Haha, va du är rolig! Fast jag tror att du ska vara tacksam för att det inte är en krokodil som har bitit dig, då skulle det nog vara värre ändå, även fast tanken kanske är lättare att stå ut med =)



Puss ch kram!

2008-08-24 @ 14:56:55
Postat av: MA

Ja myggor är slug... Om att komma hem!

Middag med tårta på lördagen kanske inte är så fel eller hur.. Då har vi två anledningar att fir dig och mig. "Malva" längtar efter ett par nya fötter att bita i. Eller väcka kl 5.20 för att hon inte vill gå ner själv... Men det har blivit en vana för mig nu att komma upp och ta min motionsrunda den tiden.. Så du ka ju få hänga med din gamla mamma när du kommer hem. Längtar efter dig. Kram MA

2008-08-27 @ 20:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0