Idag hämtas...

...den nya au pairen på flygplatsen. Idag har jag sista dagen som jag är ensam med barnen innan jag ska börja lära upp den nya. Känns sjukt konstigt fast ändå skönt på nå vis. Jag vet inte om det har att göra med att allt kommer att ändras drastiskt nu/snart men jag vaknar mitt i natten och kan för mitt liv inte somna, inatt var jag vaken 2 timmar och funderade nästan på att gå upp. Har så mycket tankar som snurrar på högvarv just nu, jobbigt.
Igår var jag iaf och köpte en stooor röd resväska, kommer att få åka och köpa en till men jag ska börja packa i den här så får vi se hur långt jag kommer.

Nu ska jag alldeles strax väcka barnen och sen kommer en trött Erika att släpa sig till gymmet.
Nästa fredag så har jag nästan landat på arlanda vid den här tiden.

♥ Erika


Kommentarer
Postat av: Sambo

Måste kännas jättekonstigt att lära upp någon annan till att sköta "dina" barn...



Vi längtar allihop tills du kommer hem! Det har till och med gått så långt att man får tårar i ögonen när man tänker på hur det kommer att kännas att få krama om dig igen...det känns lite knasigt när det bara är en vecka kvar =)



Puss och kram

2008-08-29 @ 19:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0