Fire Island - New York




Inatt var sista natten jag sov i min säng i Sf, för ett tag iaf. Ikväll bär det av och jag håller på att packa för fullt. Kan säga att jag inte för mitt liv kan förstå hur jag ska kunna ta med mig allt hem. Jag har inte shoppat i Nyc än och min väska som jag tar med mig dit är redan full.


Är för första gången på länge jag riktigt pirrig i magen över att jag ska åka någonstans, annars har mina fjärilar i magen blivit så resvana att de ligger som små stilla höstlöv en vindlös dag. Men idag så virvlar de runt och får mitt hjärta ibland att slå ett extra slag när jag tänker på resan.

Var hos Lina igår och kikade på vänner med henne, Rebecca och Sanna. Avskedet var nästan för likt det som kommer komma i september när vi kramades hejdå i hennes kök. I och med att jag har lånat en resväska av Lina så blev det genast extra dramatiskt när jag rullade ut väskan, vinkade med min lilla vita näsduk och en tår långsamt rullade ner för min kind. Skämt och sido så var det faktiskt tugnt. Speciellt när jag kramade min Raring hejdå och insåg att för första gången på länge så kommer vårat äventyr gå skilda vägar.


Jag vara ärlig och säga att jag är mycket glad att detta inte var min sista natt i vårat hus på Camino Vallecito, utan att jag kommer tillbaka efter ny och får lite mer tid här.

♥ Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0