Byebye New york, Hi Cali

Klockan är nu 9 am. Och jag har typ packat klart allting inför resan hem till Cali i eftermiddag. Vi ska med en färja över till fastlandet klockan två, så nu har vi lite tid emellan att bara slappa, vara på stranden och umgås med de andra. Nog för att ja tycker allt det där är jättemysigt så gillar jag inte att packa...sen vänta. För nu är det ev. saker man måste ha i väskan som man redan packat ner, man måste ha bikinin framme + strandkläder, sen saker för att duscha av sig allt sand och saltvatten, ha hårfönen framme för att undvika tokruffsigt hår innan avfärd.. Näe, jag gillar att packa för att sen åka, därför jag alltid packar i sista minuten - passar mig perfekt.



På färjan mot hamnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0