Btw...

...Vad händer när jag kommer hem!!?
Blir det familjemiddag, träffas med alla eller gå direkt och lägga mig!?  Det går ju inte heller, sova kan jag göra någon annan dag! Vill ju träffa min familj mer än något annat!
Vet iaf att jag kommer åka till Sthlm samma helg där Rebecca ska ha sen kräftskiva aka. Erikas homecoming - right hon ;)  Återföreningen mellan B1 & B2.
Sen blir det iväg för att träffa Steffi my love och alla andra som jag saknat som bara denn!
Kommer vara tätt följd av min egen crew också, Tove, Mia & Nettan. Jag kan knappt bärja mig tills jag får krama om er igen!


Kommentarer
Postat av: MA

Ja vad händer när du kommer hem???? hinner du hem innan du drar igen???

kram MA

2008-08-20 @ 10:31:52
Postat av: Sambo

En välkommen-hem-middag i Svartsbo på fredan röstar jag på!

2008-08-21 @ 15:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0