Grey´s Anatomy




Grey´s Anatomy

Förut så hade jag min fulla konsentration på Sex And The City, men nu är jag helt uppslukad av nämligen Grey´s Anatomy. Som ni kanske vet så sänds säsongerna tidigare här i Usa än i Sverige, det innebar att jag lärade kolla ikapp en halv säsong innan det började igen här, så jag inte skulle missa nått. Dee var så himla snäll att hon gick ur och köpte den 3:e säsongen till mig så jag skulle komma på rätt spår.
Såg första avsnittet av den 4:e säsongen idag, vill ni veta vad som hände? :P Nädå, ska försöka hålla den informationen inne så jag inte avslöjar nått.
Brukar ni inte titta på denna underbara serie med massa intriger och kärlek så gå ut och köp alla säsoner!
It´s worth it!




image10   Love Erika ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0