Beautiful day in Califorina



Höstdag i Californien
image9


Finns det nå mysigare än att gå på en höstpromenad en lördagsförmiddag.
Vaknade tidigt av att barnen levde om, gick upp och åt frukost och bestämde mig sen för att gå en promenad runt reservatet. Klädde på mig jeans, tröja och virade en sjal runt halsen. Tog bilnycklarna och ipoden och gav mig iväg.
 Gick en sakta promend runt sjön och bara tittade på alla löv som håller på att övergå från grön till brandgul eller djupt röd. Fåglarna kvittrade och jag fick en sån där speciell höst känsla man kan få ibland, när  den varma somaren precis håller på att försvinna in i den kalla hösten och man inte vet om man ska sätta på sig en till tröja eller inte.image7image8
När ja kom hem så tog jag mig en bok,en filt och en altan, virade in mig i filten och satte mig och bara myste med boken, kan man få en bättre lördag?


Love Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0