Why do you keep asking me that? Use your brain the next time!



Idag har Tanner och jag varit ute och krattat löv. Det är faktiskt himla mysigt när solen värmer på ryggen och man får vara ut i den friska luften. Jag och tanner pratade lite och jag kom på att jag inte visste vad kratta heter på engelska, hade idag väldigt dåligt minne också...Så här pågick våran konversation:

Me: Hey Tanner, what is the word for this ( så pekade jag på krattan)
Tanner: It´s a rake.
Me: Aaa,okeyimage42
A few minutes later...
Me: What´s the word again?
Tanner: Rake!
Me: Aaa...right I remeber now.
A few more minutes later.
Me: Hey tanner, what´s the word again?
Tanner: RAKE! Why do you keep asking me that!?
Me: Because I don´t remember...
Tanner: Well, next time use your brain!

Totalt dissad av en femåring eller vad säger ni...hehe, lite roligt också. Har kommit på att Tanner är den som fäller mest komentarer som i boken " Gud som haver barnen kär, har du någon ull?" När man misnt anar det så kommer det någon såndär komentar...min lilla skitunge :P



Love yaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0