Fun fun fun fun

image39


Sooo much Fun Fun Fun Fun!!!

Den här veckan har varit bra, började tisdagen med att klara
teoriprovet, 33 av 36 så jag var faktiskt nöjd. Sen så hade mitt försäkringsbolg ringt och sagt att de ville prata med mig om min rehabiliterning som de ska betala..neej tänkte jag då, nu kommer inte försäkringen täcka...men jodå, de betalar för mina behandlingar, så nu ska jag gå 6 gånger får se om min fossing tänker bli nå bättre!

I helgen så ska jag och 7 andra tjejer ta in på hostel i sfo och sen gå på Halloweenparty, ska bli superkul, har fixat kostym å hela kittet:P
Och nästa helg kommer bli ännu bättre! För då åker vi nämligen till Santa Barbra med ett gäng amerikanska tjejer och tar in på hotel där, och går på Partii. Tydligen så finns det nån jättefest där och Steph bjöd med mig och Rebecca dit. Can´t wait, and the best thing is...I´ts a houseparty so u don´t need to be 21....:D 


Puss Erika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0