Disneyland i LA

image29 

Disneyland i LA
 En envetuell resa mot Disneyland i LA har börja planerats i familjen Flagg.
This is the story.

Jag satt och tittade på Ariel med med Elsie och Densie lagade mat i köket. Jag gick in och sa att det var länge sen jag såg den filmen. Då frågade hon om jag gillade Disney...hehe...Jag sa att om jag kunde så skulle jag på Disneyland:) Hon fattde nog. Då sa Dee att vi skulle planera en resa mot LA medans jag är här, hon tyckte också att barnen har blivit tillräckligt stora för att uppskatta och komma ihåg resan. Jag sa att jag skulle bli Överlycklig om vi åkte. Japp, så småning om så kommer ja alltså komma tillbaka till min favoriy värld, fast denna gång i LA och inte Paris, men det går så bra så!


♥ Love Erika ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0