Yeeaah!

Nu är det äntligen helg igen, och denna innhåller en massa skoj.
Har precis varit och tagit ett muskelpass på oakwoods och ska om en liten stund äta lite lunch.
Ikväll så får vi se vad som händer, tror det mycket möjligt lutar åt en film eller två. Har sovit så fruktansvärt dåligt de två senaste nätterna så jag kommer någ somna som en liten ängel ikväll skulle jag tro.
 
Lördag morgon börjar med sovmorgon och sen blir det en sväng pilates och promenad innan jag och Rebecca ska åka iväg på lite rolig shopping. Lördag kväll kommer jag spenadera hemma med barnen eftersom Dee och Alex ska iväg på någon julfest.
På söndag är det dags för Zach att fylla 8 år, så vi ska iväg med en massa barn och klättra klättervägg ( ska bli superkul!). Söndag kväll kommer Jag och Rebecca åka in till Sf för att gå på nån middag/konsert som Rebeccas värdpappa Steve har gett oss biljetter till, tack så mycket.image104

Sen vipps!! så är det dags för måndag igen, tänk va tiden går fort när man har roligt!

XoXo ♥ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0