Tomten är far till alla barnen...

Är det en film jag verkligenimage95
saknar såhär i juletid
så är det
Tomten är far till alla barnen.
Helt galet rolig film och precis
min humor, har man
lust kan man faktiskt kika på
den mitt i sommaren också.

De olika kommentarerna som får
en att le bara genom att tänka på dem...

" Åke har ju för fan både karta och kompass"

jag heter janne och jag bor här, 
och det här är åke och han vet varken vad
han heter eller vart han bor
"

" Fikon? Äh håll käften!! "                                                                                          ♥ / / E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha...helt underbart.

"Janne säger att åke sätter på vad som helst...
Du menar väl vem som helst...Nej, VAD som helt"

Ha det bra.

Kram Anna

2007-12-08 @ 20:51:17
Postat av: Erika

Haha...den är fasen skitbra;)

2007-12-11 @ 02:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0