Snowflakes are falling...

Nu har jag precis kommit hem från att ha varit ute på julpyntsjakt.

Har varit och kikat på ett ställ där de har mer julpynt än man kan förstå.
De har olika granar uppställda med olika teman som älvor, musik och
istappar, finns verkligen hur mycket som helst och jag skulle kunna
köpa allt! Bestämde mig dock för en fin snöflinga.

Igår så dekorerade vi våran gran, och de har en massa olika ( ganska fula)
saker de hänger upp i granen. Fast på ett sätt är det otroligt mysigt för de
har minnen till varenda liten sak och det gör allt så himla speciellt.

Ska ge min snöflinga till Alex och Dee som ett litet minne från mig, som de
kan hänga upp varje jul.image99


Love E ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0