Ready, Set, Hope.

Oh my, har spenderat mycket tid i telefonen idag. Ringde Steffi idag, vi har verkligen mycket att ta igen! Var så himla roligt att prata med henne, saknar mitt lilla mys! Ska bli så kul att komma hem och ta igen allt.

Har haft en konstig känsla i kroppen idag, det liksom värker över allt...håller alla tummar för att jag inte ska bli en liten sjukling nu såhär i juletid. På söndag är det dags för en till baknings och mat dag, vi ska spendera hela dagen med att baka lussebullar, göra köttbullar och "skink-janson" efter som varken jag eller Rebecca tycker om den lilla fiskilifisken som finns där i ska vi göra en med skinka istället, är fortfarande skeptiskt mot Janson för jag äter ju inte Morfar...
Jag måste börja ta tag i att göra scrapbooken till Al och dee också, tiden går så himla fort här så jag har missbedömt tiden lite, men det ordnar sig.
Måste säga att trafiken här utanför är galen, och det är inte bilar jag pratar
om utan ekorrar! De springer verkligen framochtillbaka-framochtillbaka,image108
hämtar ekollon, lämnar,hämta lämnar och så håller de på hela dagarna.
Och ibland har de en lyckodag och springer på en muffinspåse....

Nu ska jag lägga mig och vila en liten stund innan det är dags för pilates.

                                                                   ♥ / / E

Kommentarer
Postat av: MA

Du ville ju ha ekorrar i granen så det är väll bara tt öppna ett fönster och släppa in dem......
Tack för det fin kortet det kom i går ( måndag)
Många kramar Ma & KB

2007-12-18 @ 10:40:01
Postat av: Madde

Tjenare =)

Härligt med allt julkul, men du ska vara glad att du inte var med på julstöket i svartsbo i år. Vet inte om du hörde det men mamma hällde kokande kola på min arm så jag har värsta brännskadan! Närrå, nu överdrev jag kanske lite..men bränn blev jag iallafall. Så det var tur att du var på tryggt avstånd på andra sidan jorden, annars kanske det vore du som satt med en arm i ett bandagepaket och så ska vi inte ha det!
Har oxå skaffat mig en blogg nu, Mad86, ifall du skulle bli lite nyfiken vad som händer här runt omkring.
Sköt om dig och god jul och allt sånt så hörs vi nån dag. Saknar dig...
Puss och kram!!

2007-12-22 @ 17:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0