O come all ye faithful


I vårat vardagsrum står något gigantiskt och grönt - våran julgran.

Den är mer än 2 m hög och lika tät som granen på kalle ankas julafton, det är den mest vackraste granen jag sett i hela mitt liv tror jag. För tillfället så hänger två små ensama röd kulor där men det kommer mera, ljusslingor, istappar, rosetter, sidenband ja allt ni kan tänka er. Jag ska gå ut och fånga mig två ekorrar också så är det klappat och klart, visserligen är ekorrarna här ganska otrevliga men ska de vara musses gran så ska man ha två ekorrar!
Har lite problem med att vi redan tagit in den, är liksom inte van med att ha julgran från första advent så jag har världens julstämning redan nu så vi får väl se om jag har någon kvar tills julafton!

Men det bästa med att vi redan har den är att den luktar så himla gott!
Återkommer med raport när den är påklädd och klar.

Sängdags!
Godnatt,godnatt
♥ E


image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0