Number nine, bend yout knees please


Det var en mycket märklig känsla att se snö på backen när vi körde mot Tahoe.
Ännu mer när det började snöa och det var hur mycket snö som helst på träden.
 Det blev total helfel och min kropp är defenitivt inställd på varmare breddgrader,
usch va kallt det är!! Jag, Elise och Alex hade hur skoj som helst på vägen hit, vi stannade till på Target för att köpa lite saker med oss och vi fick oss ett gott skratt. Jag och Alex gick brevid varandra, jag bar på Elsie och då mötte vi en tant som kollade väldigt snett på oss. Det verkade inte som hon trodde att jag var Alex´s au pair...
Anyway när vi kom fram till huset så hade jagimage110
 planer på att stanna kvar i bilen för det var så
varmt och gosigt,
men sen så påminde Alex mig om att det
 kommer snart vara svinkallt i bilen...
jag tog mina saker och gick in.
Huset har 3 våningar och jag har tillochmed
mitt eget rum här, hur skönt som helst.
I morgon så blir det en tidig morgon för fröken Blank
och jag ska ge mig ut i backenför fösta
gången på länge nu, kommer säkert vara helt slut i
morgon kväll skulle jag tro!

Wish me luck! Puss E ♥



Kommentarer
Postat av: MA

Hej du din tur tjej!!
Snööööö vad är det, och vad är kyla???? här regnar det som bara den. ca 5 grader varmt. men till nyår har de lovat att det KANSKE blir en dag med kallare väder, den som lever
får se. Nu har vi varit in till gävle och kollat resebyråerna, men usch vad dyra de var, vi får nog göra som vi tänkt, att handla resa från internet. Nu har min förkylning börjat ge med sig som jagfick av tomten..föresetn tomten jag är nyfiken på om barnem kunde ha sina julklappar från mig?? men ta de lungt i backarna..." skippa första åket och sista åket varje dag" annars kommer du på stig-helmers lista." stavfelet" ha de så bra och kör hem försiktigt. Kramar MA & KB

2007-12-29 @ 19:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0