Liten blir stor

 
Har idag varit på Tanners sista karatelektion och min lille prins fick ett nytt bälte.

Han fick också sparka sönder en bräda som bevis på att han är redo för att gå upp en klass. Han var så himla duktig och jag har aldrig varit stoltare! Elise och jag satt och tittade på och applåderade som fasen när det var över! Ganska imponerande för en 5 åring eller hur! Han sparkade så hårt att han tillochmed fick ett sår på foten men han höll tillbaks tårarna och härdade ut. image97Han som vanligtvis gråter för allt....

Var så himla roligt att vara med på, finns många motgångar i vardagen när man måste tjata på honom, men det märks att han växer varje dag, obeskrivlig känsla!


/ / E

Kommentarer
Postat av: MA

Låter som att du börjar inse vardagens små underverk.
Tomten är far till alla barnen, kan man se när och hur som helst..... helt underbar eller hur????
men även ett päron till farsa firar jul är även en bra jul film som man måste se den här tiden. där har du din julgran med ekorre i......
Här har all snö "smultit" bort, det blir nog en grön jul även här hemma, men tomtarna kommer att pryda sin plats. Anna och Markus ska fira här hemma så jag får nog hjälp att ta fram dem (suck)
Sakanr dig, många kramar MA

2007-12-07 @ 17:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0