Kkkkkkkallt

Morgonen har redan vaknat. Men inte riktigt jag, hade en sån där morgon när man bara vill stänga av klockan och gosa ner sig bland alla kuddar igen. Men nejdå, nu är det dags för tisdag.
Igår vid sjutiden så var jag på min vanliga måndagspilates, och när jag skulle lämna oakwoods vid 8 tiden så var det så himla kallt! Jag fick springa till bilen och jag var helt säker på att det var minusgrader ute. Kom hem, störtade in i köket och fick tag på termometern...10+, Alex och Dee skrattade och har nu utsett mig till att vara en äkta tjej från kalifornien...

Idag har jag Elsie hemma hela dagen, ska ha playdate med Rebeccas små knoddar,
får se vad vi hittar på.

Nu, frukost.

/ / E

Kommentarer
Postat av: MA

Ja du kan ju ta bort + och sätta ett -tecken här, vi hade ca 10 grader kallt i morse, men som värst har jag sett att de har haft ca 28 grader kallt nu några dagar någonstans i mellan norrland.( sundsvall och uppåt) Men vi är fortfarande utan snöööööö. (suck)
Har sett på tv att det var en is storm eller vad de nu kallade det i usa någonstans. Där kan vi snacka om att frysa. Nu ska jag dra till P-lunda och baka lussekatter och pepparkakor med 8:orna. Så ha en bra dag Glöm inte trolldegen.... kramar MA

2007-12-12 @ 09:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0