In My Bed

image89


Jag tror att efter min passion för skor så kommer sängkläder på god andra plats.

Var på ikea igår med Lina,Camilla,Sofie och Josefin. Vi Strosade runt  lite och kände oss hemma.
När vi kom till avdelningen med sängkläder så föll jag givetvis paldask och var tvungen att köpa nya fina hem till mitt rum.
Det är nått speciellt med nya sängkläder, de är så himla fina och hur mysigt är det inte att krypa ner i en säng, nybäddad  med nya mjuka sängkläder!              
                                                               
                                                                         
Puss E ♥

Kommentarer
Postat av: Syrran

Tjena!
Kan inget annat än att hålla med dig! Räknade våra sänkläderssett när vi flyttade in, hade 18 tror jag. Så vad kan man säga...Jag älskar sängkläder! (rösten från lill-tjejen i Livet är en schlager;) Har precis bäddat rent här hemma och krypa ner i renbäddat är inte heller dumt.
Kram Anna

2007-12-05 @ 12:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0