Gott Nytt År

Är alldels snart påväg att sätta mig i bilen och köra hela vägen hem till Lafayette. Vilket jag inte ser fram emot så speciellt mycket just nu eftersom det är sol och klarblå himel...Hade kunnat varit i backen och åkt skidor hela dagen men det får bli en annan helg. Bloggar nu för jag kommer nämligen inte ha tid när jag kommer hem får då är det dags för lockning av hår, nagelfixande och allt annat som tillhör en glittrig nyårstjej.
Blir först middag hos Anna med lekar och sånt sen drar vi vidare mot Berkeley och någon fest som Sara visste om, ska bli hur roligt som helst och jag ser fram emot det jättemycket!

Såhär sista dagen så brukar man ju reflektera över man gjort de image115
gångna året och ärligt så kan jag inte göra någon lista, kan bara
konstatera att det här året har varit det mest händelserika året, hitills i mitt liv.

Vill önska er alla ett Gott Nytt År!
  ♥ E

Kommentarer
Postat av: MA

Hej gumman!
Nu har vi FEST::::Posten och OBo - gårdar är här Och allae vägen 7. Tänkte bara att hälsa att vi har det jätte bra och hoppas att ni på er fest kommer få lika trevlig som vi, så kommer ni att få det jätte kul.
Ha ett gott nytt år så ses vi snart
Ma med flera KRAMMMMM

2007-12-31 @ 22:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0