Finding Neverland


Har varit så upptagen nu ett par dagar med shopping, scrapbook och barn att jag inte har hunnit uppdatera bloggen på länge, dåligt jag vet. Sitter varje minut med min lilla julisklapp till Al och Dee och den kommer bli superfin, nästan så jag vill behålla den själv faktiskt.
I torsdags när Rebecca och jag var och shoppade så inhandlade jag en julklapp till mig själv, har varit inne på deras hemsida i flera månader och spanat och nu äntligen står det ett par Steve Madden stövlar i min garderob.
De är så himla fina, ett par svarta med låg klack. Var inne på Starbucks dagen efter och en tjej kom fram och frågade vart jag hade köpt dem och att de var jättefina. Löjligt vad man kan bli glad av nått sånt!
Jag jobbade kväll igår också, Dee hade hyrt finding neverland till mig och tänk att varje gång så slutar det med att jag ligger och snyfftar i soffan, men ack så bra den är!

Tack så himla mycket för alla julkort, blir lika glad var enda gång det ligger ett kuvert utanför min dörr. Vart extra glad över det från posten, himla roligt med korten ni skickade med!

Nu ska jag gå och äta frukost innan det är dags för att åka till Rebecca och baka, vi ska faktiskt baka,baka.baka hela dagen! Och ha liten egen julafton, hoppas min sötnos blir glad över hennes Goodiebag!!


Merry Christmas ♥ Puss E

Kommentarer
Postat av: äldsta bonussyster Therése

God jul och gott nytt år Erika!!!

Många Ockelbokramar från Therése och Roger

2007-12-25 @ 11:20:15
Postat av: Erika

God jul och gott nytt år på er med!!

Massa kramar skrikan

2007-12-27 @ 05:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0