En snöflinga, flera...Flings?

image109Nu är nyårsklänningen inhandlad. Rebecca och jag susade iväg
efter att jag slutat jobba igår och givetvis så lyckades jag säga fel
väg denna gång också så vi hamnade lite fel, men det löste sig
 tillslut! Utbudet var inte lika stort som jag hoppats på, men jag
 hittade en svartglittig sak som ska få inviga det nya året med mig.
Med mina silver pumps och rätt smycken så kommer det bli superfint.
Vi beställde lite kina mat och drog sen hem till Rebecca
och kikade på film How to lose a guy in ten days, sjukt bra film.

Idag bär det iväg till Tahoe, ska packa Elise och mina saker och sen så väntar
vi bara på att Alex ska komma hem så vi kan åka. Dee och killarna åkte nämligen
upp redan igår så idag kommer jag ha det lugnt och skönt.

Om jag inte uppdaterar bloggen innan så ha ett Gott nytt År! Jag väntar med stor
spänning på vad som kommer ske nästa år!

Puss E ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0