Cutie pie


Jag älskar när andra blir glad! När Dee kom hem idag så hade jag storstädat köket från golv till tak, och så stod det ett paket till hela familjen Flagg ifrån mig på den skinande köksbänken. Jag visste att hon skulle ha några grannar över på middag och att det skulle bli stressigt för henne när hon kom hem, så jag tog tag i städning. Hon blev superglad och sa flera gånger hur mycket hon uppsakattade det.
Hon såg också himla glad ut när hon öppnade paketet med den glittriga snöflingan också, Dee sa att hon alltid kommer tänka på mig när hon ser den ( vilket var meningen också).
image100
Så nu hänger den fina snöflingan högt uppe i granen och glittrar så fint.
Köket är ifs mindre fint  nu...men städerskorna kommer på onsdag.

Nu blir det sängen för min del...eller först dusch..sen säng.

Godnatt,Godnatt
E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-11 @ 06:27:02
Postat av: MA

Ja inte vet vem som kan blogga här (ser ut att kunna vara vad och vem som helst), men jag fortsätter jag med. Även vår julgran var besatt med minnen när ni var små, tänk bara på de fina smällkarramellerna och allla former av garn tomtar som ni hade gjort. Jag har fortfarande MIN tomte (som jag fick när jag var liten av er morfar) som sitter på en gunga bland alla röda kulor, den syns oftast inte men den fins där. När du kommer hem och skaffar en egen gran så kommer du själv att ha vissa skare som DU bara vill ska vara med eller som MÅSTE vara med. Vi sakanr dig alla just nu. Men ha det så trevlig du kan, gotta dig i julfrossan där borta och tänk på din mors stackars gran.....MÅNGA KRAMAR MA

2007-12-11 @ 11:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0