Cozy


Idag har jag gjort något som jag inte har gjort på evigheter, nämligen smällkarameller.

Köpte silkespapper och klistermärken och sen var det bara att leta på
några gamla pappersrullar och få barnen att sitta silla vid bordet 15 min. image94
Vi vikte,klippte och grejade och lyckades tillslut göra
tre små söta smällkarameller i olika färger.
 Vart dock en light variant - Utan godis, vi
hade inget hemma och jag tänkte att de kanske
överlever nån mer jul om de inte vill äta upp innehållet...

Jag hade i varje fall hur roligt som helst! Och barnen gillade
de jättemycket.

                                 Puss E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va mysigt ni verkar ha det. Hälsa alla! kram pappa

2007-12-05 @ 12:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0