Brrrrr!

Nu sitter jag i min säng och har precis nästan nyss kommit ut från världens längsta och varmaste dusch, den var välbehövlig och jag överdriver inte när jag säger att jag var fryst när vi kom tillbaka från dagens skidåkning.
Har åkt skidor hela dagen i snöyra. Jag var klädd från topp till tå och det enda som stack fram var min lilla nästipp och lite utav kinderna, vilket märktes när jag klädde av mig inne på resturangen eftersom de partierna var blossande röd. Skidföret var hur bra som helst och det var väldigt synd att vädret inte var det bästa, men vi kämpade på och gjorde det bästa av situationen.  image114
Kan säga att jag känner i kroppen att jag inte åkt
skidor på ett tag, kommer förmodligen bli ännu mer
påmind i morgon skulle jag tro.

Men vad är egentligen bättre än att få komma in
efter en dag ute i kyla och blåst, krypa ner i soffan,
ha en kopp varm choklad och bara titta på snön
som far runt där ute.


♥ E


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh gud vad kul att åka skidor det var verkligen längesen jag gjorde :( Det är ju så kul :)

2007-12-30 @ 02:27:31
URL: http://lindaahlin.blogg.se
Postat av: MA

Kul att du har roligt. Kram MA

2007-12-30 @ 07:49:15
Postat av: papput

ingen lera på skiddressen alltså å (ingen stretching utanför hotellets matsal)

2007-12-30 @ 16:41:11
Postat av: Erika

Haha nu ska vi inte prata om att åka skidor i leran..det är i mitt förflutna :P hihihhi...

2007-12-30 @ 22:21:26
Postat av: Madde

Lite skumt att du har sett mer snö än vad vi har...men så är det väl kanske när man får leva i Sverige. Skönt att du hade en trevlig jul iallafall och jag hoppas du får ha ett roligt nyårsfirande. Gott Nytt år!
puss pch kram!

2007-12-31 @ 01:16:13
Postat av: Anonym

Ha ett ricktigt Gott Nytt År och hoppas allt går lika bra som det har gjort hitintills Du klarar dig så bra
Fortsätt att skriva mycket och bilder är inte fel
kram postEwa

2007-12-31 @ 12:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0