After bedtime

  

Ikväll så jobbar jag hela kvällen, men jag är lika glad för det. 

Har bara Elise hemma ikväll för resten av ligan har åkt till Tahoe,
ska stoppa min lilla pumkin i säng tidigt för hon sov nämligen
inte middag idag. Så efter läggdags så är det filmkväll på listan, Rebecca
ska komma och hålla mig sällskap i det här stora huset och vi ska kalasa på nötter och
frukt medans vi tittar på Beck " Det tysta skriket" Får se hur det går att
 sova sen, alla som känner mig vet ju att jag är maniskt
rädd för skräckfilm så jag hoppas på att filmen inte
är lika hemsk som namnet...


image88  / / E

                                                                                           

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

godnatt på dig :)

2007-12-01 @ 03:14:54
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: MA

Ja ja efter allt du varit med om är väll en skräckis inget,,,tänk bara på den lilla feta gubben så börjar du le. För inget annat kan man göra etfer den kommentaren. Vilken tur att du har ditt körkort kvar när du kommer hem, och inte måste göra om det......
Kramar MA

2007-12-01 @ 13:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0